torsdag, maj 22, 2008

Back at Stanford


Nej, jag är inte här för att jaga David Nordfors med blåslampa, även om det verkar som att många innovationsjournalister läser mina gamla inlägg om InJo-konferensen 2006. Jag är i regionen för att besöka företagare, riskkapitalister och sedan till Washington DC för att träffa företagarorganisationer, tjänstemän och politiker.
Efter att dagen handlat om affärsängelnätverken i Silicon Valley (ska skriva mer om dem sedan), men viktigaste händelsen var förstås att jag spelade squash på Stanford University idag! Nästan två timmar!
Fråga mig inte hur jag lyckades komma in över huvud taget, hur jag ordnade squash partners och dessutom tog mig till Palo Alto enkom för detta. Eller vafan, svaret är förstås Internet och lite social engineering.
På lördag ska jag spela med Colin som är chef för Macworld/PCworlds interaktiva bolag.

0 kommentarer:

Squash Meetups